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The SocialKind approach: Turn your business into a relational brand


Livre - 26.00 €

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160
19/12/2016
978-2-36233-172-5
SODIS
9782362331725

The SocialKind approach: Turn your business into a relational brand

Why and how to use social media differently to guarantee the success and profitability of your activities

Given the ever-increasing use of social media, companies have more means than ever to build privileged relationships with their customers.

However, these days, the common approach is more about online presence to speak about oneself than engagement to act in the interest of all. Faced with consumers who expect much more than just fine words, this approach is today obsolete.

With millions of individuals around the world connecting every day, it is in companies’ best interests to use social media “differently”, more effectively and more creatively. This is essential if they want to avoid missing out on the innumerable riches, as yet unexplored and untapped, that social media has to offer.

This book redefines the codes of social media marketing and provides the full equipment to benefit both from an understanding of the need for change and from a sophisticated and detailed knowledge of the strategic approach to adopt.

 

SOMMAIRE

DÉCOUVREZ NOS AUTEURS

Delphine Lang

Delphine Lang est une experte en réseaux sociaux, consultante en stratégie et formatrice. Sa mission est de casser les codes habituels du social media marketing et de transcender les idées reçues en rendant l’art de gérer efficacement ses activités sur les réseaux sociaux accessible et compréhensible par tous.

Après plus d’une dizaine d’années d’expérience au sein d’entreprises renommées, tant du côté des annonceurs que des agences, elle se décide en 2014 à explorer son intérêt pour les relations entre les marques et les consommateurs.

En 2016, elle redéfinit les codes du social media marketing en dévoilant son approche novatrice, dénommée « l’approche SocialKind® », pour permettre aux entreprises d’atteindre une véritable excellence opérationnelle et de participer activement, en tant qu’acteurs engagés, à la création d’un monde meilleur, plus sûr, plus juste et plus humain pour les générations actuelles et futures.

Aujourd’hui, elle promeut le changement en fournissant aux professionnels des informations précieuses et une orientation résolument axée sur l’acquisition de compétences et l’adoption de nouveaux modes de pensée, de comportements et de pratiques, afin de répondre aux attentes et aux exigences sans cesse croissantes des consommateurs et faire la différence dans un monde en constante évolution, de plus en plus complexe et compétitif.

Delphine Lang is a social media expert, strategy consultant and trainer. Her mission is to break with the traditional codes of social media marketing and to go beyond received ideas by making the art of effectively managing one’s social media activities accessible and comprehensible for everyone.

After more than a decade of working in well-known companies, both for corporates and advertising agencies, she decided in 2014 to explore her interest in the relationships between brands and consumers.

In 2016, she redefined the codes of social media marketing by unveiling her innovative approach, “the SocialKind approach”, to enable companies to achieve genuine operational excellence.


Today, she promotes change by providing professionals with valuable insights and guidance resolutely focused on the acquisition of new skills and the adoption of new mindsets, behaviors and practices, in order to better respond to the ever-increasing expectations and requirements of consumers and to make a real difference in a constantly changing, and more and more complex and competitive world.

Visiter le site de l'auteur : http://www.delphinelang.com/
 

Tous les livres de Delphine Lang

  • The SocialKind approach: Turn your business into a relational brand
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    26 €
 

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